Distributerska kuća M-S Hermes osnovana je 1993. godine i počela da radi kao diskont alkoholnih i bezalkoholnih pića. Iz jednog maloprodajnog objekta, sitnim koracima, izrasla je u jednu od najvećih distributerskih kuća u Vojvodini da bi se kroz godine razvoja danas nalazili na mestu koje u svom sastavu ima pokriven magacinski prostor od 2000 m2, čime su se, kako kaže direktor Veljko Tihomirović, stekli uslovi za ozbiljnu organizaciju logistike u ovoj kompaniji.

– Godine 1994. registrovali smo i veleprodaju pića i kapilarnu distribuciju robe na adrese kupaca. Kada smo se preselili u novi prostor od 1.000 kvadratnih metara, poboljšana je usluga i distribucija ka On-Trade i Off-Trade klijentima.
Osim toga, intenzivno smo radili i na poboljšanju uslova rada – objašnjava Veljko.

U januaru 2009. godine M-S Hermes uvodi procedure i standarde prodaje kako bi proširio distributivnu mrežu, dok su se investicije preduzeća usmeravale ka infrastrukturi, voznom parku i manipulativnim vozilima.
– Danas investicije usmeravamo na proširenje prodajnog tima i lanca specijalizovanih HoReCa maloprodajnih objekata – kaže Tihomirović.
U M-S Hermesu radi pedeset zaposlenih, dok se u njihovom portfoliju nalazi oko 3.000 artikala.
– Imamo 600 aktivnih kupaca kojima najmanje jednom mesečno isporučujemo robu, i oko 400 sezonskih kupca, koji robu poručuju po potrebi. Prvenstveno smo usmereni na HoReCa sektor, gde odlazi 85 odsto, na TT kanal odlazi 10 odsto, a na firme, javna preduzeća i tendere koje dobijamo pet odsto kupaca – kaže Veljko Tihomirović, direktor M-S Hermesa.

Vozni park kompanije ima šest kombija, pet kedija i kamion, a u njenom sklopu se nalazi i Show Room.
– Trudimo se da sve što kupac od nas zahteva imamo u asortimanu, a Show Room prvenstveno služi za to da se novi kupci upoznaju s našim asortimanom. Komunikaciju s kupcima, pored našeg komercijalnog sektora, ostvarujemo i preko štampanog veleprodajnog lifleta koji izdajemo jedanput mesečno. Navikli smo kupce da uz robu dobiju i liflet na kome su obaveštenja o akcijskim proizvodima za tekući mesec.
Zaposleni u M-S Hermesu, kako sami kažu, svoje poslovanje usmeravaju ka tome da postanu regionalni distributeri na teritoriji Vojvodine.
– Planovi za budućnost, pored kapilarne distribucije na teritoriji Novog Sada i okoline, vezani su za prerastanje u regionalnog distributera određenih robnih marki na teriroriji Vojvodine. S ponosom ističemo i da smo redovni učesnici mnogih humanitarnih akcija, što ćemo negovati i u daljem radu – zaključuje Veljko Tihomirović, direktor M-S Hermesa.

Kako do novog CaféBar networka

Da biste uvek bili u toku s najnovijim vestima iz sveta ugostiteljstva i hotelijerstva u Srbiji i regionu, obezbedite na vreme primerak specijalizovanog magazina CaféBar network. Najbolje rešenje svakako je pretplata na šest brojeva časopisa po ceni od 970 dinara, a ukoliko vam to ne odgovara, sačekajte distributera koji vam dostavlja robu jer će doneti i vaš omiljeni CaféBar network.
– Uz fakturu, i naš liflet, kupcima dostavljamo i vaš časopis, i to po unapred utvrđenim rutama naših komercijalista. Ukoliko naručite robu do 13 časova, dobićete je istog dana. Naša distribucija pokriva teritoriju Novog Sada i okoline – kaže Vejko Tihomirović.

Izvor: http://cafebarnetwork.rs/